Top service! Onze hond smult altijd van de lekkere verjaardagstaarten!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Britt Paeme
- Linda
Super leuk taartje voor mijn allerliefste Kyra!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Hondeneigenaar ;-)
Onze Sammi werd 1 jaar en heeft gesmuld
- Priscilla Weeda
Precies op de juiste dag bezorgd. Mooie en heerlijke taart voor de hond. ( volgens mij haha) want ze had hem zo opgesmuld. Echt een aanrader!
- Jane Hagen
Was mooi!
- Natasja Zwartjes
Mijn 2 honden krijgen altijd een heerlijke taart van jullie als ze jarig zijn. Ze smullen er altijd weer van! Echt super service!