Goede service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Andy Van den bosch
- Cindy Kasius
al jaren bestellen we bij Barbara de verjaardagstaartjes van onze viervoeters... ik denk al gauw 10 jaar of langer... Eerst voor Noa en Joey en nu al 5 jaar voor Jaxx... De een sterren die ik lees ligt puur aan bezorging en niet aan Dogginl
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Monica Luysterburg
Snelle levering en voldoende keuze. Waar voor je geld en de honden vonden de taart heerlijk
- Marieke Strijker
Koop het al jaren voor mijn honden. Ze eten het graag. Snijd het wel altijd klein anders slikken ze grote stukken zo door
- Elvira
Ja goede service
- Marielle van Zon-Hulsbosch
Alroj