Had wel beter ingepakt mogen worden alles was in een doos gepropt waardoor de taart kapot was
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- r Alblas
- Bianca Vervaart
Het was super schattigg
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- robin
snelle levering, goede fijne en nette service. aanrader!
- Isabelle Van Oudenaarde
Wat een mooie taart en met zoveel zorg gemaakt! Mollie heeft ervan genoten
- Kirstin
Ze hebben veel verschillende producten. Ik had een heel leuk taartje voor Fudge haar eerste verjaardag en ze heeft er wel een paar dagen van kunnen eten. De bestelling dreigde te laat te komen vanwege het winterse weer, maar gelukkig was het nog net op tijd omdat ik het een dag eerder had besteld.
- Lily's moeder
Dit is nu de 3e keer dat ik iets bestel bij doggi nl en ik ven zeer tevreden. Een pompoentaartje voor de jarige jop 😃 Groot succes. Goed verpakt, ze vind het erg lekker en het ziet er goed uit.