Slechte ervaring. Product besteld. Na 2-3 dagen nog geen email over tracking en product zou te laat binnen komen. 5-6 emails die kant op gedaan om de bestelling te annuleren, zonder reactie.. pas 10 dagen na bestelling kwam het product aan. En nog altijd geen email terug van deze slechte winkel..
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Steven
- M P O
goed en snel gegaan
Hoe zou je Ondergoed4u beoordelen?
- Ronald van Rossum
Na 2 weken nog steeds niets ontvangen. Ook geen enkele reactie op mails die ik heb verstuurd.
- W. Brink
Het zou fijn zijn wanneer er vermeld wordt dat de levering langer op zich laat wachten door.....Telefonisch e.e.a. navragen lukte ook niet en ineens zat het pakket in de brievenbus zonder aankondiging van levering
- Monique labout
Had 1 week geleden produkten besteld maar die waren niet op voorraad. Dit was op de site niet merkbaar/toonbaar. Na telefonisch contact besloten niet te wachten op bestelling en deze geannuleerd. Vandaag, precies 1 week later is het geld op mijn rekening gestort. Telefonisch contact is moeilijk, dit behoeft verbetering.
- A.
Verkeerde product ontvangen en vervolgens geen feedback krijgen op mails. Slechte service en slecht bereik! Tot op heden nog niet de bestellende èn betaalde artikelen ontvangen. Na menig mailtje geen enkele reactie meer. Waardeloze webshop! Nooit iets bestellen!