Zeer slechte service. Niet bereikbaar. Wacht al 10 dagen op mijn bestelling. Vandaag weer proberen te bellen. Werd continu in de wacht gezet. Na opgehangen te hebben werd ik 5 minuten later terug gebeld. Na even zoeken bleek dat mijn bestelling op een postnl afhaalpunt lag. Dus uiteindelijk na 11 dagen mijn bestelling gekregen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Petra Steffanie
- Maria van Groenestijn
Mijn bestelling was er na anderhalve week nog niet en er was ook geen communicatie over. Bij nabellen kreeg ik onmiddellijk eigenaar Mark van de verzendwebsites aan de lijn. De opdracht bleek niet naar het magazijn te zijn gestuurd, "dus goed dat u belt!". Mark heeft op mijn suggestie een fout in de website-tekst verbeterd en de opdracht opnieuw naar het magazijn gestuurd. Na enkele dagen arriveerde het pakket, maar zonder aankondiging, hoewel er wel een track&trace was beloofd. Het komt dus wel goed, maar je moet er zelf achterheen. De spullen die ik hier gekocht heb, zijn overigens uitstekend!
Hoe zou je Ondergoed4u beoordelen?
- Jan Willem Taams
Helaas verkeerde product ontvangen en ook een product te weinig. Probeer te retourneren en contact te krijgen met organisatie. Helaas niet bereikbaar. Niet of late reacties op e-mails. Doorlooptijden van meer dan een week tot twee weken
- Ties
Op 24 december een en ander besteld. Tot op heden nu 12 januari is er nog niet geleverd. Op 8 januari een e-mail gestuurd met de vraag waar de bestelling is. Tot op heden ook nog geen reactie mogen ontvangen. Telefonisch slecht bereikbaar kunt Kortom ik zal hier niet nog een keer bestellen en hoop mijn geld terug te krijgen
- Ed
Bestellen ging vlot, evenals betalen. Verzenden kostte wat extra tijd vanwege computerstoring, zo werd uiteindelijk gemeld. Communicatie, waaronder orderbevestiging, (niet) reageren op telefoon en e- mail ronduit onder de maat. Met enkele weken geduld kwam het dan toch in orde!
- Nicole Dekker
snelle goed verpakte levering, mooi product.