Heel erg smaakvol, mooi en leuk verpakt en uitstekende communicatie rondom bestelling / verzending!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lotte
- angie
Superleuk en lekker (denk ik, heb ze zelf niet geproefd... :-) ). Leuk cadeau om per post te versturen. Gebruiksvriendelijke en duidelijke website en snelle levering.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Marijke
Vriendin vond ze overheerlijk heel smeuïg. De lekkerste brownies ever. Zo via de post super verrassing en ook nog eens leuk verpakt!
- Anita
Ik kreeg ze als verrassing echt goddelijk heel mooi verpakt en zalig ook na 2 dagen nog steeds super van smaak en structuur!
- Constance
We hadden ze als traktatie voor een verjaardag besteld. En ze waren op voordat we er erg in hadden. TE lekker!!
- Marjan Oosterboer
Heerlijke brownies met verschillende smaken. Een doos met 4 zelf te kiezen smaken besteld. Valt niet tegenop te bakken. Goede service om data van ontvangst in te kunnen voeren. Ook als brievenbuspakketje ontvangen Te gek hoor !