Zeer tevreden! Ik had de bestelling snel in huis en deze zag er zeer verzorgd uit!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Inez
- K. de Boer
Goede ervaring. Snelle levering en goede service.
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- pasco
Nette en snelle levering. Goed verpakt :-)
- Sylvana bos
Super leuke avondvierdaagse traktatie en zeer snel geleverd. Zal zeker nog is bij jullie bestellen
- Michelle
Sneller levering
- Anoniem
Netjes aangekomen! Snel geleverd! Ik ben heel tevreden!