Levering heel vlot gegaan, op aangegeven ogenblik ontvangen, netjes verpakt en met fijne verrassing erbij! Bestelling iets minder dan heel vlot, onduidelijk of bestelling al dan niet goed was
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemie
- Jessica
Zeer tevreden snelle ontvangst. Leuk bedankje
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Rennie de haan
Prima!!! Besteld en een paar dagen later in huis. Ziet er echt heel mooi uit en ik ben dik tevreden dank je wel
- Ratna
De traktaties worden met zorg ingepakt en je wordt keurig op de hoogte gehouden over de verzending etc.
- natasja
snelle en goede service
- Lisette
Goed geregeld en volgende dag op tijd in huis voor de avond4daagse!