Jammer genoeg overkomt mij dit al voor de tweede keer dat mijn bestelling niet geleverd wordt.Hoe dan? Ik hoop dat jullie deze keer echt mijn bestelling kunnen zenden. Ik heb namelijk best wel veel dingetjes tot volle tevredenheid ontvangen. Ik begrijp hier niets meer van.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Grard de Regt de Kwaasteniet
- jolanda
ik heb 23 maart besteelt en 1 april heb het nog niet het is toch wel geld waar je nog niets voor gehad heb ik wil nu mij geld terug . Het is de zelde als Ki .Centrum .daar heb ik het betaald
Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?
- Julie
Product online besteld. Levertijd zou 10 werkdagen bedragen. Heb na meer dan dubbel zolang wachten nog steeds geen product ontvangen. Niemand bereikbaar, geen klantendienst of iets dergelijks... Helemaal NIET ok.
- Tanja
Inmiddels ruim 2 weken later, en de bestelde armband is nog niet binnen! Er stond bezorging de volgende dag. Totdat er betaald is, dan wordt het ineens 10 werkdagen, als ik dat geweten had, had ik er niet besteld. Heb een armband voor mijn dementerende moeder besteld, omdat ze haar oude kwijt is, deze armband lijkt er het meest op, maar helaas nog niks ontvangen! Heb een mail gestuurd, kreeg antwoord dat ze hun best zouden doen, met telefoonnummer. Dit telefoonnummer bestaat niet! Ik heb nu een mail gestuurd dat ik m’n geld terug wil. Wordt niet op gereageerd. Niet bestellen hier dus!
- Katya
Verjaardags kado rekening gehouden met 10 dagen levertijd ondanks dat er stond op voorraad en direct verstuurd zou worden …. Tel afgesloten en op email geen reactie maar reclame sturen lukt wel:(
- Suus
Vrijdag besteld website geeft aan voor 23 uur besteld volgende dag bezorgd. Ik hoor vrijdag niets dus zaterdag gemaild dat het als het die dag niet bezorgd zou worden ik de bestelling wil annuleren. Op maandag krijg ik een antwoord op die mail dat het niet op voorraad is maar dat ze zo snel mogelijk verzenden. Nee dus, ik wil mijn geld terug. Eerste en laatste keer dat ik bij jullie bestel. Jammer dat ik niet eerst de reviews heb gelezen. Blijkbaar leren jullie niet van ervaringen uit het verleden.2