Mooie prijs en hele goede service! Cadeau was prachtig ingepakt, snel geleverd en van te voren een foto via de mail van het eindresultaat. Ik ga hier zeker nog eens iets bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marije
- Samantha Luytjes
Snelle service! En mooi netjes ingepakt! Blij met het resultaat!
Hoe zou je Studio Bambacht beoordelen?
- Aline Oversberg
Goede service, snelle reactie en fijne communicatie!
- Teun van Sprundel
Mooi eindresultaat
- Sara
Lieve dame die alles netjes regelt
- Sandra Kozijn
Goede communicatie en snelle levering. Mooi ingepakt! Heel erg tevreden.