Twee cadeautjes besteld voor de verjaardag van onze zoon. Ze zijn echt super leuk ingepakt en er zat een leuk handgeschreven kaartje in de doos. Top! Daar gaan we hem zeker blij mee maken.
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 2026 ingetrokken
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marije van de Groep-Smit
- D. Van Heugten
Nog niet uitgepakt, maar de postbezorging was goed. Mooi ingepakt ook.
Hoe zou je Drie Kleine Haasjes beoordelen?
- Monique Damen-Madlener
Mooi speelgoed en goede service
- Maaike Vogelpoel-Popma
Goed contact via Whatsapp, mooi ingepakt cadeau voor mijn kleindochter
- Monique van Schadewijk
Goede service, goed verpakt, snelle levering
- Woudrieke Kwak-Vrijenhoek
Fijne winkel. Cadeautjes super mooi ingepakt!