Vooral de Karamel-zeezoutbrownies met een dikke laag karamel en flink wat zeezout❣️ overheerlijk👌🏽
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henny
- Arjan
Goede kwaliteit. Niet goedkoop, maar daar krijg je wel wat voor. Vooral zakelijk een goeie partij.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Miranda
Op tijd geleverd en ontvangers net zo enthousiast als ik over de smaak.
- Susanne
Heerlijke brownies, zowel koud als warm! Goed en netjes geleverd en smaakten heerlijk vers.
- Angela
Goede service lekkere brownies
- paulina
Heerlijke brownies, in een leuk doosje bezorgd. Als cadeautje gekregen en ze vallen zeker in de smaak.