Via mijn werkgever een doosje brownies gekregen. Kwaliteit was geweldig. Helaas is de smaak karamel zeezout niet mijn favoriet. In de toekomst h
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Do
- Yannick Van den Berk
Mooie producten en goede service
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Elly Abbink
Verrukkelijke brownies en dat maakt mensen blij !
- Lammie
Heerlijk product en een mooi cadeau om te verzenden
- van rhoon
Hele fijn service, goede kwaliteit en zeer lekkere brownies. Onze bestelling was niet afgeleverd, contact met de klantenservice en het werd opgelost, heel fijn.
- Leo Coret
Weer eens iets anders dan een bloemetje. Lekker en leuk presentje.