Het is zo'n leuk pakket , wat zo door de brievenbus kan, en heerlijk vers. We waren 25 jaar getrouwd, en aan het einde van deze dag lagen de brownies door de brievenbus. Wát een superleuke en heerlijke verrassing. We drinken altijd nog een theetje in de avond, hadden niks bij de thee, dit maakte ons jubileum extra feestelijk. Als gezin nog even bij elkaar, en dan deze verrassing. Super bedankt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hermien de Vries Wevers
Vandaag zat er een feestje in mijn brievenbus. Een doosje met brownies ter ere van ons nieuwe huis. En dat dan ook nog in de week dat ik 40 hoop te worden. Zo ontzettend leuk en zo lekker. Vanaf nu weet ik wat ik ga sturen naar mensen die verder weg wonen en waar ik niet zomaar even binnen kan wippen.....brownies per post!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Bianca
Heerlijke brownies, nog nooit zo lekker gegeten!!
- Sabina
Eenvoudig bestelproces, product is erg vers en ruikt heerlijk, keurig conform afspraak geleverd.
- Nancy Boot
makkelijk bestellen, supergoed produkt!
- Rian
Heerlijke brownies! zeker een aanrader. Ook een snelle levering.