Ik doe al jaren zaken en de brownies zijn lekker, worden super leuk verpakt en vallen altijd in de smaak van de ontvanger.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angelique
- Bianca Eckert
Eens in de zoveel tijd stuur ik brownies per post. Omdat ik bij een belangrijke gelegenheid niet aanwezig kan zijn of omdat iemand een leuke verrassing verdient of gewoon omdat ik het leuk vind. Afgelopen week een jarige verrast met post op zijn werk. Zowel van hem als van een aantal van zijn collega's, waar hij de traktatie mee gedeeld had kreeg ik lieve bedankjes en dikke complimenten (Rocky Road is een aanrader)
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- B
Heel goeie en snelle service naar België. De ontvanger vond de brownies verrukkelijk. Ik zal hier zeker opnieuw gebruik van maken!
- Nadine
Heerlijke brownies! Zelf eens mogen ontvangen van mijn werkgever en op basis hiervan besloten ze toe te sturen aan een vriendin ivm haar verjaardag. Ook zij is zeer enthousiast. Leuk dat het als cadeau verzonden kan worden! Een aanrader.
- Marleen
Wat een lekkere brownies! En wat een origineel cadeautje!
- Sarah
Goede service en volgens de ontvangers verrukkelijke brownies