Ik vind het haarproduct fijn alleen mijn zoontje 4 vindt de geur niet lekker en erg sterk. Zou fijn zijn als de geur iets neutraler was.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rianne
- Jord
Er was een probleem met de levering en dat is uitstekend opgelost! Zeer tevreden!
Hoe zou je De kleine lama beoordelen?
- Lise
Duidelijke webshop. Correcte levering.
- IvN
Sympathieke website met mooie verantwoorde producten
- Sandra Van Rooijen
Snelle levering en goed ingepakt
- Patricia
Super mooi ingepakt en snel bezorgd