Toen mijn dochter een baby was heb ik vaak bij de kleine lama gekocht. Fijne natuurlijke producten. Altijd tevreden. Ook voor (kraam)kadootjes vind ik altijd iets leuks. Nu is mijn dochter 4 en wil ze 'makup'.Ik was een beetje tegen kindermakeup maar, ik heb toch wat besteld van ivy & loulou. Ik blij, dochter superblij en 'glitterig' zoals ze zelf zegt.😄
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Danny
- Olja
Het was snel geleverd en de producten waren heel mooi!
Hoe zou je De kleine lama beoordelen?
- Monique Wolf-Pappot
Ik vond het snel en netjes geleverd.
- Sabine
Prachtige duurzame artikelen. Super goede service. Te veel besteld. Na 1 mailtje, alles geregeld en de dag erna alles in huis.
- Opa
Duidelijke site, kleindochter was er erg blij mee!!
- Annie Cranenbroek
Prima service, goede communicatie en snelle levering.