Helemaal tevreden. Geen minpunten
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Danielle Heijboer
- Sebastian Scholz-Galema
Snelle afhandeling. Leuke service en persoonlijk kaartje. Zeer tevreden.
Hoe zou je De kleine lama beoordelen?
- Martine
In een woord fantastisch! Snel, goed verpakt verzonden en met een persoonlijk kaartje erbij. Helemaal niets op aan te merken!
- Aline
Snelle levering en persoonlijke noot op het kaartje, dat doet Rachelle heel goed.
- Inge Bastiaansen
Snelle service eb een erg lief briefje erbij! Bedankt! Ik hou je winkel in gedachte voor andere producten! Fijne jaarwisseling!
- Sofie Bloemen
Heel tevreden. Altijd een leuk kaartje met toffe boodschap erop