Keurig afgehandeld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- AHG Pluymaekers
- Sita Schilt
Hi Rachelle, De bestelling is prima en snel aangekomen,super. Ipv plastic zou je beter papier kunnen gebruiken voor vulling in de doos. Hartelijke groet, Sita
Hoe zou je De kleine lama beoordelen?
- Derya Musa
Altijd snel geleverd en mooi verpakt met een persoonlijk kaartje!
- Selma van Scherpenzeel
Bestelling wordt snel geleverd en de communicatie over de bestelling loopt erg goed. En dan zit er bij de bestelling een persoonlijk briefje waar ik helemaal blij van wordt. Dat persoonlijke maakt dat ik bij de kleine lama blijf bestellen.
- Willianne Boezen-de Jong
Lage verzendkosten doordat mijn bestelling uit het doosje was gehaald. Door dit te doen kon het pakketje door de brievenbus. Ook een persoonlijk kaartje in het pakketje, erg leuk.
- Daphne Hageman
Heel tevreden, snel in huis en goed verpakt! Goed product, ook een persoonlijk kaartje erbij! Erg netjes!