Wij zijn zo tevreden van de service die gekregen hebben (en nog steeds krijgen) bij Marlie & Felice. Zelfs zo dat ik met plezier de tijd neem om eens een review te schrijven, want dit verdienen ze wel. We hadden een tijd geleden stukken besteld waar uiteindelijk een fabricagefout in zat, die hebben we geretourneerd gekregen, de manier waarop is heel begripvol gegaan, we hebben zeker nooit het gevoel gekregen een nummer te zijn uit een webshop maar met ECHTE mensen te werken, wij bestellen met veel plezier terug bij Marlie&Felice, super bedankt voor jullie service! 10 op 10
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jimmy
- Cornelia
Snelle levering en uitstekende verpakking!!!!
Hoe zou je Marlie en Felice beoordelen?
- Emmeke
Ik schrijf eigenlijk nooit een review, maar maak nu een uitzondering… wat een goede, snelle en vriendelijke service!
- Tony
Zeer goed verpakt en snel verstuurd, een aanrader dit bedrijf.
- Roland
Geweldige service. Snel verstuurd; snel bezorgd
- Eliane
Snelle levering, super mooi ingepakt en een mooie grijze waterkoker van Alessi