Na enkele jaren kerstklok en kerstbal besteld te hebben sta ik in het bestand en krijg ik bericht wanneer ze weer te bestellen zijn. De levering is goed verzorgd en vlot.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- E.R. Claas-Bernard
- Pieter van Bokhoven
Fijne site en mooi ingepakt voor de feestdagen
Hoe zou je Marlie en Felice beoordelen?
- Astrid
Breekbaar product was goed verpakt; de inhoud was mooi als cadeau ingepakt - heel mooi verzorgd.
- Noor
Snelle levering met een "verrassing" Top!
- Gaby
Mooie producten, heel snelle verzending en super verpakt. Heel blij mee!
- JW Waltmans
Geweldige service. Directe levering.