snelle levering, prachtig verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rene Gerritsma
- Foekje
Mooie artikelen. Goede kwaliteit en prima service
Hoe zou je Marlie en Felice beoordelen?
- Jolie Hopman
Snelle service, prachtig ingepakt!
- Theo Berendsen
Vriendelijke en begripvolle verkoopster. Ik kom zeker terug.
- Janet M
Excellent service. Fast and items arrived not just well wrapped but beautifully wrapped. 10/10. Thank you.
- Marco
Gisteren een fraaie Iittala-vaas besteld en deze werd vandaag al bezorgd. Heel goed ingepakt met extra bubbeltjesfolie en zelfs ook nog... in cadeaupapier :-) Zeer tevreden ben ik met mijn aankoop en dank voor de zorgvuldige verwerking!