Fijne en enthousiaste service. Heel leuk feestelijk ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mariska Sinnige
- Lucas Puts
Kwaliteit, snel in huis. Perfect ingepakt met zorg en aandacht voor de bestelling voor een super beleving voor de ontvanger vannhet cadeau.
Hoe zou je Studio Bambacht beoordelen?
- Zineb
Super goede service en fantastisch product ontvangen
- Diliana Jansen-Bruijnen
Super snelle en goede service! Dit was mijn eerste bestelling en ben helemaal tevreden. Inpakservice is super. Normaal pakken ze je bestelling in en dan weet je niet hoe het eind resultaat is geworden. Maar deze lieve dame, stopt gewoon een foto bij de track and trace mail. Dit was een super leuke verrassing! Ga zo door en ik kom zeker nog eens terug!
- Jim Hutten
Top service
- Liset Kooij
Goede service, mooi met zorg en liefde ingepakt. Echt een aanrader.