Goede service, mooi verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maartje G
- Ishara
Geweldige service, hele aardige eigenaresse en leuk contact, mooie producten!
Hoe zou je Studio Bambacht beoordelen?
- Ineke Smit-Scholten
Hele leuke gepersonaliseerde cadeautjes. Mooi afgewerkt en leuk verpakt.
- Iris
Leuke kraamcadeaus met naam. Bij opmerkingen gevraagd of het sneller geleverd kon worden ivm kraamvisite en hierop kreeg ik snel antwoord dat dat kon. Super service!
- Lisa
Super snelle service, pakt ook de cadeautjes in en kreeg ook nog een foto via de mail toegestuurd met het eind resultaat. Heel blij mee!
- Anneloes Geisink
Leuke cadeaus die gepersonaliseerd kunnen worden wat erg leuk geven is. En de communicatie verloopt perfect, ik had nog een vraag per mail en kreeg snel antwoord. Vervolgens nog een foto hoe t er uit kwam te zien voor t ingepakt en verstuurd werd. En bij ontvangst zat er nog een persoonlijk kaartje bij, heel erg leuk. En ga bij een volgende keer zeker weer bestellen, een echte aanrader.