heel mooi boeket, professioneel verpakt. genoeg updates via mail. kortom aanrader
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arnovan Dijck
- Renny
Altijd prachtige bloemen !
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Geesje Oldengarm
Goede service en een mooi boeket bloemen. Netjes en op tijd bezorgd.
- Sandra van der Meulen
Goede prijs, goede service, mooie bloemen en altijd op tijd bezorgd
- van Heyningen
de bloemen waren op tijd en netjes verpakt afgeleverd. prima job gedaan. voor verdere bestellingen hervatbaar
- Syl
Wat een goede kwaliteit en royaal boeket. Goede bezorgservice