Snelle levering, uitstekende klantenservice, mooie rozen. TOP!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wybo
- HansWil
Ik koop vanaf onze eerste trouwdag en de verjaardag van mijn vrouw al jaren zoveel rozen als de jaren. Vanaf 2020 bij de Gier Bloemen. Over de kwaliteit van de rozen en de bezorging ben ik tot op nu zeer tevreden.
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Ria Vanbesien
Bloemen drie dagen te laat ontvangen. Niet vers meer, beschadigd. Geen compensatie.
- Marzena Starzynska
Ik raad het af . Ik had bloemen besteld voor een specifieke dag , omdat dat de enige dag was waarop iemand ze kon ontvangen . De bloemen werden niet op de afgesproken dag bezorgd ! Ze werden de volgende dag laat in de avond bezorgd ,toen de persoon die ze in ontvangst moest nemen al vertrokken was ... Na hun fout weigerden ze ook nog het geld terug te betalen ! Ik bestel al jaren bloemen bij '' topbloemen'' en ik weet het niet waarom ik het nu eens ergens anders wilde proberen .... Maak niet dezelfde fout als ik , vermijd dit bedrijf !
- mari naru
too slow delivery missed mothers day, but good price for flowers
- Berend De Raaf
Mooie verse bloemen en uitstekend bezorgd