Mooie prijzen goede service!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Paola
- Han Valk
Prachtige bos en bezorging was top gedaan. Voor ons ook belangrijk dat we een bloemist hebben die ook lokaal zo actief is en lokaal sponsort. Dit voelt veel beter dan een grote anonieme "naam".
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Ankie Gerth
Gewel
- Robert van Os-Kowlesar
Optijd bezorgd, en heel goed en netjes verpakt. De jarige vondt het heel mooi
- Margriet Vreman
Super kwaliteit en snelle goede levering!
- Marjan Galama
Mega bos tulpen! Goede kwaliteit..