Bezorging prima. De xxl pakket boeket was na 2 dagen voor meer dan de helft al dood, jammer!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mevr. K. Spekken
- Bloem cadeau
2 bossen waren direct op de juiste ochtend bezorgd de 3e met een dag vertraging. Ze vielen goed in de smaak! Hopelijk staan ze lang
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Bobby
Vlugge en behulpzame klantenservice! Overal prima!
- Lex
Leuke afwisseling van bloemen. Goed verpakt om te bezorgen. Prima service, ook na minpuntje.
- Ilse Deckers
zeer verse bloemen, keurig geleverd!
- Renate
Mooie bloemen! De bezorging was perfect!