Marga
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij De Gier Bloemen, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Alles goed geregeld!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Alles goed geregeld!
Mooie bos bloemen prima verpakt en snel bezorgd
Ik heb al een aantal jaren een boeket Rozen besteld voor mijn vrouw, dit voor onze huwelijksdag. Dit jaar 45 stuks. De kwaliteit was deze keer niet best, dus contact gehad en foto"s gestuurd. Was geen probleem en nieuwe gehad. Dit is service. De klant wordt serieus genomen en dat noem ik dus top service. En daar voel ik mij fijn bij.
Mooi boeketten en mooi optijd afgeleverd
Snelle service, mooi mos. Dank
De bloemen zijn netjes en bezorging ging soepel, vreemd dar de bloemen in een hele grote doos verpakt zitten. De aannemer had niet door dat er bloemen bezorgd waren.