Yvonne Hoge
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij De Gier Bloemen, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Vriendelijk
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Vriendelijk
Overzichtelijke website, vriendelijke communicatie als er een levering (nobulis kerstboom) vertraagt is. Netjes verpakt en netjes bezorgd.
Inderdaad snelle levering volgens afspraak
Eenvoudig bestellen en snelle levering!
Snelle en accurate afhandeling
Mooie bloemen