Prachtige bloemen en takken en kransen, vers en goed verzorgd....De prijs is goed... Ik zal bij hun blijven bestellen....
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jellie Wierdsma
- Madeleine Gardeur
Levering dag later vanwege versheid bloemen. Keurig telefonisch persoonlijk geïnformeerd.
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Esther
Perfect! Bezorging 100% volgens planning en kerstgroen ziet er geweldig uit! Complimenten!
- Wim Komrij
Alles conform verwachting. Goede prijs/kwaliteitverhouding
- José K
Supersnelle levering, en een uitstekende bezorgdienst.
- Eurydice Wilsterman
Goede service. Goede kwaliteit .Perfecte vaas erbij.