Snelle levering, prima verpakt, maar helaas was de helft van mijn bestelling (de pampagrassen) totaal niet wat ik had besteld. Ik ga wel geld terugkrijgen, maar helaas is er geen optie gekozen mij de juiste bestelling alsnog op te sturen. De bestelde lelies zijn majesteitelijk, dus daar ben ik blij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Magda van Tilburg
- Vanessa
Snelle levering, betrouwbaar, als je niet tevreden ben is er een snelle oplossing.
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Manuella Weijermans
Snelle levering en product zoals omschreven ontvangen. Goed verpakt en top!
- Mr&mrs Ranjith litty Dhonthi
Dat moeten jullie zelf weten
- Brenda van Bruggen
Geweldige service!
- Lien Wigtman
Goede artikelen, goed verpakt en snelle bezorging. Prima tevreden!