Leuke webshop, klantenservice moeilijk bereikbaar, na contact de bestelling alsnog ontvangen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- L. van der Voet
- Denise IJdo
De geboden oplossing nadat bestelling mis was gegaan was super! De boompjes zijn super mooi!
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- familie de Koning
In goede orde aangekomen keurig verpakte verse bloemen
- Gea Breider
Tot nu toe voor ons de beste webshop om een kwalitatief uitstekend boeket te laten bezorgen. What you see is what you get!
- Mia Streng
Prachtige takken besteld voor weinig geld!
- Rene Kant
Keurig verpakt en op tijd bezorgd. Of de rozen lang staan weet ik nog niet. Hoop van wel, tis een mooie bos. Voor nu zeker voor herhaling vatbaar.