aflever service niet zoals het hoort
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marina Landkroon
- Josselyn
90 rode rozen besteld voor onze Oma die 90 jaar is geworden! We waren heel benieuwd naar het boeket, maar de rozen waren prachtig! Heel blij met de snelle levering van de prachtige rozen en vaas. Het was ook heel mooi verpakt, waardoor de bloemen mooi zijn gebleven.
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- pim Appel
persoonlijk gebeld dat door onvoorziene omstandigheden er een mimimale vertraging zat in de levering, die toch al heel erg snel was. Puik. Goed verpakt, prima product voor heel schappelijke prijs.
- F Daal
De bloemen zijn alltijd prachtig en staan lang. Super service ,al diverse bloemen verstuurd en mensen zijn razend enthousiast. Laatst bloemen gekregen via greets en ze waren al verlept die hebben 2 dagen gestaan maar de bloemen van de Gier zijn mijn nummer1
- Rob Bolland
Je kan precies volgen waar het boeket is. Prima. Kwaliteit van de bloemen was goed.
- Laura
De bezorger heeft de bloemen in het trappenhal gezet zonder aan te bellen of bij de buren aan te bellen of een briefje in de bus. Ik had geluk dat mijn buurman het had gezien en tegen mij zei dat er een pakketje binnen is. Slechte bezorging maar mooie bloemen!