snelle levering van goede bloemen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anjola Akkermans
- Jacqueline Van Horssen
Goede service en mooie bloemen
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Adriaan v D.
Had gevraagd na 15 uur te bezorgen om mijn partner te verrassen, stonden ze s morgens al aan de deur en kon ik de bloemen zelf in ontvangst nemen. Jammer! Ik had ze dan beter zelf kunnen kopen bij de lokale bloemist.
- Bianca Van de poel
Door de bestelling op de dag te leveren wat is afgesproken. Heb het nu nog niet mogen ontvangen
- Wendy van Denderen
Ik ben super tevreden over de geleverde producten! Bestellen ging gemakkelijk en afleveren is gebeurd zoals afgesproken. Super👍🏻
- Angelique Epke
Snelle service en mooi product