Mooie prijzen en echt uitstekende kwaliteit!! Word ook zorgvuldig ingepakt en bezorgd!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- lieke stam
- Karin
Goede service
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Wim Zijnge
Goed geregelt
- Miep en Andries Donker
Gewoon goed
- D. Karlsen
Goede kwaliteit en uitstekende snelle bezorging en netjes verpakt. Al mijn collega’s aanbevolen hier te bestellen .
- Vala van den Boomen
nou, de bloemen waren mooi,. maar... er zat geen kaartje bij, dat ik toch echt had ingevuld. Ik kreeg wel de mededelingen wanneer bezorgd ging worden, maar onder de naam van degene voor wie ik bestelde.. er ging iets fout, maar misschien had ik e.e.a. niet goed ingevuld>?