Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
De Gier Bloemen heeft 2248 5 ster reviews 2248
De Gier Bloemen heeft 289 4 ster reviews 289
De Gier Bloemen heeft 84 3 ster reviews 84
De Gier Bloemen heeft 71 2 ster reviews 71
De Gier Bloemen heeft 218 1 ster reviews 218

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Eduard De Visser

    Prima kwaliteit

  2. Herbert Kuin

    De fresia’s besteld voor mijn 68e trouwdag waren perfect! Het kon niet mooier👍🏽

  3. Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?

  4. Jolanda Huiskamp

    Jammer dat het pas om 18 uur werd bezorgd

  5. Mieke Hofstede-Olthuis

    Dit keer niet zo blij: Bestelling gedaan op zondag voor maandagavond , uiteindelijk bezorgd op woensdagavond. De bestelling volgen lukte niet en kreeg wel 4 keer bericht dat bestelling van de Gier was aangekomen in sorteercentrum. Om de Gier verheldering te vragen over bezorging steeds ‘t antwoordapparaat . Uiteindelijk via whatsapp op woensdag spoedig reactie dat t bezorgd zou worden die avond, met excuses…. Maar de bloemen waren een verrassing voor een huwelijk dus niet heel leuk dat t feest al voorbij was … groet, Mieke

  6. Wil In t velt

    prima

  7. Samuel Silvério

    2 times they come to delivery the flouers but in the adress is missing the bus number! Guido gezellestraat 82 bus 2 2850 boom.