Prima kwaliteit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eduard De Visser
- Herbert Kuin
De fresia’s besteld voor mijn 68e trouwdag waren perfect! Het kon niet mooier👍🏽
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Jolanda Huiskamp
Jammer dat het pas om 18 uur werd bezorgd
- Mieke Hofstede-Olthuis
Dit keer niet zo blij: Bestelling gedaan op zondag voor maandagavond , uiteindelijk bezorgd op woensdagavond. De bestelling volgen lukte niet en kreeg wel 4 keer bericht dat bestelling van de Gier was aangekomen in sorteercentrum. Om de Gier verheldering te vragen over bezorging steeds ‘t antwoordapparaat . Uiteindelijk via whatsapp op woensdag spoedig reactie dat t bezorgd zou worden die avond, met excuses…. Maar de bloemen waren een verrassing voor een huwelijk dus niet heel leuk dat t feest al voorbij was … groet, Mieke
- Wil In t velt
prima
- Samuel Silvério
2 times they come to delivery the flouers but in the adress is missing the bus number! Guido gezellestraat 82 bus 2 2850 boom.