Mooie kwaliteit bloemen. Hele goede service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Evelyn Hoste
- Elly
Prachtige bloemen. Super vers
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Esmeralda van der kooij
Beste service, snel levering, behulpzaam
- Paulien Radstaak
Het was zials altijd weer een prachtig boeket, hartelijk dank!
- Marcel BvH
Zag er uit als een mooi vers product. Zorgvuldig verpakt. Helaas is er gekozen voor een trage transporteur die pas na 19:00 bezorgde terwijl track@trace aangaf tussen 8 en 18. Bij 30°C buitentemperatuur en ongekoelde bus was de temperatuur van product bij levering ruim boven 40°C wat de levensduur niet bevordert. Vochtzak was vrijwel droog bij levering. Transporteur onbereikbaar per telefoon op zaterdagmiddag.
- Schouten
Prachtige rozen! En zorgvuldig bezorgd. Ik zou ze hier zo weer bestellen!