Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
BedankjesMaken heeft 68 5 ster reviews 68
BedankjesMaken heeft 4 4 ster reviews 4
BedankjesMaken heeft 2 3 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 2 2 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Floortje De Smet

    Stickers zijn een stuk groter dan ik verwacht had maar in dit geval was ik daar heel blij mee!

  2. Marjan Vogel

    Snelle levering, toppie producten!

  3. Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?

  4. Anoniem

    Duidelijke communicatie, snelle levering en product komt overeen met beschrijving en foto van de website.

  5. A. Faber

    Bijzonder leuke traktaties en goede service.

  6. Evelien

    Alles correct verlopen, snelle verzending, niets op aan te merken

  7. vivian

    Snelle levering, mooi en persoonlijk verpakt!