Stickers zijn een stuk groter dan ik verwacht had maar in dit geval was ik daar heel blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Floortje De Smet
- Marjan Vogel
Snelle levering, toppie producten!
Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?
- Anoniem
Duidelijke communicatie, snelle levering en product komt overeen met beschrijving en foto van de website.
- A. Faber
Bijzonder leuke traktaties en goede service.
- Evelien
Alles correct verlopen, snelle verzending, niets op aan te merken
- vivian
Snelle levering, mooi en persoonlijk verpakt!