Wat een fantastische beleving om daar iets te kopen; vriendelijk, attent en vooral leuk ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marian
- Sabrina
Zoals altijd mooi verzorgd pakketje met leuke extraatjes en snel ontvangen.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Caroline Verdonk
Altijd blij met levering van Stip&Bloem, snel en netjes
- GJ Van der meulen
UITSTEKENDE SNELLE VERZORGING VAN HET BESTELDE
- Marjolein Kempers
Altijd goede service van Wendy! Netjes verpakt en altijd een theemoment voor jezelf en een handgeschreven kaartje erbij, ik ben altijd blij met de spullen diebik bij Wendy koop
- Rosalie Tomson
iedere bestelling is een kadootje. Mooi ingepakt, persoonlijke boodschap erbij en dit keer een kleine verassing voor kerst. Ik ben groot fan van Wrendale en het aanbod bij Stip en Bloem is enorm. Top winkel en top service!