Ik ben heel blij met de aankoop, mooie prijs en keurig verpakt snelle levering en als kers op de taart zat er ook een leuke attentie bij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carla
- Jenny Rodenburgh
Ik kreeg van Wendy een berichtje dat
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Simone Tienhooven
Met zorg en leuk ingepakt!
- Anne-Marie van Melle
Heel erg leuk ingepakt verstuurd
- Hester Vos
Al vaker besteld bij Wendy. Alles is altijd goed. Ik wil het niet, maar kan ook niks negatiefs bedenken. Bij een vraag krijg je snel een reactie, netjes ingepakt, snelle levering en leuke spullen...zeker voor herhaling vatbaar.
- Lidy Cornelissen
Leuke spulletjes en een goede service.