Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Stip & Bloem heeft 1760 5 ster reviews 1760
Stip & Bloem heeft 29 4 ster reviews 29
Stip & Bloem heeft 0 3 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 0 2 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Carla

    Ik ben heel blij met de aankoop, mooie prijs en keurig verpakt snelle levering en als kers op de taart zat er ook een leuke attentie bij.

    Reageer
  2. Jenny Rodenburgh

    Ik kreeg van Wendy een berichtje dat

    Reageer
  3. Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?

  4. Simone Tienhooven

    Met zorg en leuk ingepakt!

    Reageer
  5. Anne-Marie van Melle

    Heel erg leuk ingepakt verstuurd

    Reageer
  6. Hester Vos

    Al vaker besteld bij Wendy. Alles is altijd goed. Ik wil het niet, maar kan ook niks negatiefs bedenken. Bij een vraag krijg je snel een reactie, netjes ingepakt, snelle levering en leuke spullen...zeker voor herhaling vatbaar.

    Reageer
  7. Lidy Cornelissen

    Leuke spulletjes en een goede service.

    Reageer