Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Stip & Bloem heeft 1760 5 ster reviews 1760
Stip & Bloem heeft 29 4 ster reviews 29
Stip & Bloem heeft 0 3 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 0 2 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Coby

    Altijd een feestje om uit pakken. Super leuke artikelen. Blij mee

    Reageer
  2. Rita Hekman

    Geweldige webshop.Klantvriendelijk.Snelle bestelling.Leuk verpakt met kadootje erbij!!Aanrader!!

    Reageer
  3. Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?

  4. Natasja van Oosterhout

    De bestelling wordt altijd met veel zorg en aandacht ingepakt, met een persoonlijke noot en attentie erbij. En altijd snelle verzending!

    Reageer
  5. Suzan Biemans

    Nadat ik de kerststal van sjaal met verhaal bij mijn zus zag en zij mij zei dat ze deze bij Stip en Bloem had gekocht omdat ze dit zo een fijne winkel vindt, kon ik het niet laten. Stip en Bloem is namelijk al jaren mijn favoriete webshop. Ik bestelde er ook één en meer. Heel mooi verpakt, snel geleverd & altijd iets liefs bij je bestelling. Dankjewel Wendy.

    Reageer
  6. Renata Dingemanse

    Zoals altijd weer heel mooi ingepakt. Dankjewel Wendy!

    Reageer
  7. Tanja de Haan

    Super snelle levering en zoals altijd mooi verpakt. Lekkere thee en een stukje fudge erbij... Het pakketje openmaken is elke keer een feest!

    Reageer