Altijd een feestje om uit pakken. Super leuke artikelen. Blij mee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Coby
- Rita Hekman
Geweldige webshop.Klantvriendelijk.Snelle bestelling.Leuk verpakt met kadootje erbij!!Aanrader!!
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Natasja van Oosterhout
De bestelling wordt altijd met veel zorg en aandacht ingepakt, met een persoonlijke noot en attentie erbij. En altijd snelle verzending!
- Suzan Biemans
Nadat ik de kerststal van sjaal met verhaal bij mijn zus zag en zij mij zei dat ze deze bij Stip en Bloem had gekocht omdat ze dit zo een fijne winkel vindt, kon ik het niet laten. Stip en Bloem is namelijk al jaren mijn favoriete webshop. Ik bestelde er ook één en meer. Heel mooi verpakt, snel geleverd & altijd iets liefs bij je bestelling. Dankjewel Wendy.
- Renata Dingemanse
Zoals altijd weer heel mooi ingepakt. Dankjewel Wendy!
- Tanja de Haan
Super snelle levering en zoals altijd mooi verpakt. Lekkere thee en een stukje fudge erbij... Het pakketje openmaken is elke keer een feest!