Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Stip & Bloem heeft 1760 5 ster reviews 1760
Stip & Bloem heeft 29 4 ster reviews 29
Stip & Bloem heeft 0 3 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 0 2 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Janny Baumann

    Goede service , mijn pakketje was er snel en het leek een kadootje. ( hoewel ik wist wat er inzat) en de Kerstmuis en teckel waren mooi afgewerkt. Blij er mee.

    Reageer
  2. Marleen

    Mooie kalender, keurig verpakt en snel verzonden

    Reageer
  3. Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?

  4. Miriam Kuiper

    Ruime keuze, mooi assortiment. Snelle service en persoonlijk verpakt, elke keer weer!

    Reageer
  5. Margreet Dam

    Altijd goed verzorgd, snelle levering en een feestje om uit te pakken.

    Reageer
  6. Helen

    Kado's waren erg mooi ingepakt met leuk kaartje er aan. En ook klein aardigheidje erbij.

    Reageer
  7. Gitta

    Super goed geholpen en dat keer op keer. Ook weer heel mooi ingepakt!

    Reageer