Goede service , mijn pakketje was er snel en het leek een kadootje. ( hoewel ik wist wat er inzat) en de Kerstmuis en teckel waren mooi afgewerkt. Blij er mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janny Baumann
- Marleen
Mooie kalender, keurig verpakt en snel verzonden
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Miriam Kuiper
Ruime keuze, mooi assortiment. Snelle service en persoonlijk verpakt, elke keer weer!
- Margreet Dam
Altijd goed verzorgd, snelle levering en een feestje om uit te pakken.
- Helen
Kado's waren erg mooi ingepakt met leuk kaartje er aan. En ook klein aardigheidje erbij.
- Gitta
Super goed geholpen en dat keer op keer. Ook weer heel mooi ingepakt!