Zoals altijd leuk verpakt! Snel verzonden ondanks de feestdagen! En zeer geduldig met mijn extra verzoeken!😊
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Claudia
- Joke
Snel bezorgd en je ziet dat het met liefde is ingepakt. Bestellingen van Stip & Bloem zijn een cadeautje om te ontvangen.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Louise
Leuke presentjes gevonden en die werden mooi ingepakt. Snelle levering!
- Bianca & Joost
Aardig en behulpzaam 😘
- LA van Steenis
Snelle levering.. Superleuk in gepakt voor sinterklaaskadootje en ook nog met klein extraatje erbij.. *****!!
- Irma
Super snelle verzending en dat in de december drukte. En ook nog eens met liefde ingepakt.