Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Stip & Bloem heeft 1760 5 ster reviews 1760
Stip & Bloem heeft 29 4 ster reviews 29
Stip & Bloem heeft 0 3 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 0 2 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Michelle

    Snelle levering, super mooi verpakt. Ik ben heel benieuwd naar de inhoud, maar het pakketje ligt nog onder de boom :) Hartstikke bedankt!

    Reageer
  2. Sonja

    Leuke spullen en met liefde ingepakt. Altijd voorzien van een persoonlijk briefje.

    Reageer
  3. Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?

  4. Rian

    Ik had wat haast met de bestelling en stuurde Wendy hiervoor een appje. Ze zorgde ervoor dat mijn bestelling dezelfde dag nog verzonden werd en ik had het de volgende dag in huis. Het contact verliep snel en persoonlijk, ik zou zeker nog eens iets bestellen.

    Reageer
  5. Vanessa B

    Ik heb nu meerdere keren besteld bij deze webshop, just loving it! Als je een aanbieding mist, mailt Wendy je. Leuk persoonlijk kaartje en nu met de kerst, had ze de knuffels super snoezig ingepakt! Dit is toch fantastisch!

    Reageer
  6. Twan van der Kemp

    Snelle levering, goede service, mooie producten

    Reageer
  7. Lydia

    Stip en bloem is een top webwinkel. Wendy heeft leuke spulletjes voor ieder wat wils. Zij reageert snel op berichtjes, goede service. Een cadeautje is ook echt een cadeautje met zorg ingepakt.

    Reageer