Altijd een feestje om op de website rond te kijken en te bestellen. Het openen van je bestelling is idem een feestje. Erg verzorgd met altijd een extraatje erbij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Pauline
- Es
Al meerdere bestellingen gedaan, allen zeer netjes verpakt met altijd een extraatje. Gewoon top!
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Nele Vangoethem
Snelle levering, producten zoals omschreven. Top webshop!
- Hester Vos
Snelle verzending, bestelling compleet. De bestelling is al een kadootje, maar zo wordt het ook ingepakt. Webshop heeft veel keus en is ook betaalbaar voor iemand die iets minder heeft te besteden. Ik koop ook vaak sale items bij mijn gewone bestelling.
- Yvonne Bakker
Snelle service en mooie stickers gekocht voor de feestdagen!
- Wilma van Doorn
Snelle en zeer nette levering met een persoonlijke touch