Hele goede service en contact met super klantvriendelijke verkoper. Top prijs kwaliteit verhouding. Heel leuk aanbod aan artikelen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jessica Boogerd
- Karin Halderman
Mooi assortiment, helder over omstandigheden en alsnog supersnelle levering
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- RR
Snelle levering. Mooie verpakkingen. Heel mooi verpakt. Veel keuze. Ga zeker vaker bestellen.
- Moniek Bloemink
Veel keuze, leuk ingepakt en heel snel ontvangen!
- Lisa B.
Erg leuke spullen zijn hier te koop. Ik ben vooral dol op de verschillende stickers. Je bestelling wordt altijd mooi en met zorg ingepakt en je krijgt een theemomentje als extraatje in je pakketje.
- D.J v.d.Meulen
Goede service, snelle levering en mooi verpakt,en een kleine verrassing erbij!