Fijne service leuke producten
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jose Kamphuis
- Sanne Wesseling
Leuke producten, snelle levering. Ik ben erg tevreden!
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Aleida
Goede service en je bestelling is net een cadeautje :-)
- Paola
Mooie spullen, mooi ingepakt met een leuke attentie erbij en snel verstuurd
- Babette
Mooi assortiment aan producten, snel geleverd en fijn contact met verkoper!
- Laura Lammers-Hendrikx
Leuke cadeautjes, snel verzonden. Altijd weer leuk om hier wat te bestellen!