Leuke producten in de winkel, netjes verpakt en verstuurd. Snelle levering, en toen ik mailde of Wendy ook meer aantallen kon leveren, leuk contact gehad.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janneke Dijkstra de Jong
- Danielle Hakstege
Mijn bestelling was mooi ingepakt met een zakje thee en een lief berichtje erbij. Een aanrader dus!
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Martine Mariën
Prachtige spulletjes met het hart uitgezocht door een vrouw met een peperkoeken hart❤️🌷
- Familie Disveld
Snelle service maar vooral......hun leuke attente , manier van inpakken de lieve attentie die erbij zit maakt het persoonlijk,zo lief.
- Jolanda Hoozemans
Zeker wel, het is echt een kadootje om een bestelling hiervan thuis te krijgen.
- Annet Vreeling
Snelle levering, netjes verpakt!