Mooie producten altijd mooi ingepakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mariet Janssen-Medendorp
- Henny Kentie
Netjes en zorgvuldig verpakt. Na de bestelling snel verstuurd en een kleine leuke attentie bijgevoegd.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Nathalie
Geweldige service en zo mooi met zorg ingepakt met een leuke attentie. Super leuk assortiment.
- Marion Stoof
Altijd weer een feestje om van Wendy een bestelling te mogen ontvangen, mooi verpakt en artikelen van goede kwaliteit!
- Jacobien Francke
Leuke spulletjes voor een leuke prijs. Gezellig ingepakt en snel. Thuis! Top!!
- Katja Scholing
Mooie producten en supersnelle verzending. Ik kan de producten van Atelier Blikvangers nu verpakken als een kadootje.